Restyling PERSWIJN - Perswijn
NieuwsPersberichten

Restyling PERSWIJN

In een dalende tijdschriftenmarkt waarin vele bladen helaas abonnees verliezen, hun verschijningsfrequentie verlagen of zelfs besluiten alleen nog online te verschijnen, zijn wij als PERSWIJN dankbaar dat we jaar na jaar steeds meer abonnees weten te werven, zowel voor het geprinte magazine als voor het online magazine.

Onze volgende wens, de restyling van PERSWIJN, is nu in vervulling gegaan. Ingrid van Dijk (van DN30) ontwikkelde een beeldtaal die nóg beter aansluit bij de inhoud van PERSWIJN. Het afgelopen jaar heeft ze vooral gesnoeid, gekozen en geschaafd, net zolang tot het naar onze zin was.

Vanaf PERSWIJN #6 (verschijningsdatum 14 september 2020) ziet u het resultaat: een nieuw logo, een lichte, heldere layout, ander lettertype, nog meer (achtergrond)informatie en kaders, zachtere kleuren en meer beeldmateriaal. PERSWIJN leest nu nóg prettiger. De hoge kwaliteit van de artikelen, de bekende rubrieken en de enorme hoeveelheid proefnotities blijven natuurlijk, maar in een aantrekkelijker jasje. Wij wensen u veel leesplezier!

Reageer op dit item

nl Nederlands