Jaap Sonnemans, een van de meest markante en creatieve marketeers binnen de Nederlandse wijnhandel, verlaat Groupe LFE voor een nieuwe baan in Australië. Hij wordt daar global brand manager van Tempus Two en zal gaan opereren vanuit Sydney. Sonnemans liet Nederland de afgelopen jaren onder meer kennismaken met de avontuurlijke wereld van Hardys,
Jaap Sonnemans naar Australië
Jaap Sonnemans, een van de meest markante en creatieve marketeers binnen de Nederlandse wijnhandel, verlaat Groupe LFE voor een nieuwe baan in Australië. Hij wordt daar global brand manager van Tempus Two en zal gaan opereren vanuit Sydney. Sonnemans liet Nederland de afgelopen jaren onder meer kennismaken met de avontuurlijke wereld van Hardys, de fameuze feestvierende ‘urban dwellers’ van Castel – inclusief de baders op de Castelboot tijdens de Gay Canal Parade – en het kleuren van de Osbornestier.
Dat Sonnemans naar Australië gaat, komt niet helemaal als een verrassing. De afgelopen jaren was dat al een beetje zijn tweede vaderland geworden. Hij had er zijn hart aan verpand Bovendien klikte het naar zijn zeggen direct tussen hem en Lisa McGuigan, de sterk op marketing georiënteerde wijnmaakster van Tempus Two. LFE werkt sinds afgelopen jaar met de wijnen ervan. We wensen Jaap Sonnemans van harte proficiat met het uitkomen van deze droom! En laat de rest van de wereld nu de borst maar nat maken…