Voor de rest van je leven fan van Pays d’Oc IGP wijnenWin één van de 250 wijnproeverijen of de hoofdprijs met Filemon Wesselink…
Amsterdam, 29 oktober 2012 – Wijnregio Pays d’Oc IGP gaat komende maanden jonge vrouwen die van een wijntje [sic!] houden leren hoe ze de rest van hun leven wijn nog beter kunnen proeven en waarderen. Vorige week startte de wijnregio met een actie op Facebook: deel jouw mooiste wijnmoment op PaysDocWines.NL en win een wijnproeverij bij jou thuis met vriendinnen. Elke dag krijgen de 5 leukste inzendingen bericht dat ze een proefpakket krijgen thuisgestuurd. Deze actie loopt tot 15 december 2012.
Met deze campagne wil Pays d’Oc IGP jonge vrouwen meer leren over druivenrassen, smaken & kenmerken, maar ook over hoe wijn geproefd moet worden. Tot 15 december kun je foto’s uploaden, dus wees creatief! Elke dag ontvangen de winnaressen met de gekste, meest originele en leukste foto’s een bericht met verdere informatie over de proeverij die zij gewonnen hebben.
Exclusieve wijnproeverij met Filemon Wesselink
Pays d’Oc IGP gaat echter nog een stapje verder met de proeverijen. Je maakt namelijk ook kans op een wijnproeverij met Filemon Wesselink, zelf een begenadigd wijndrinker [sic!]. Om deze te winnen moet je aangeven waarom jij met je vriendinnenclub in aanmerking komt voor dit buitenkansje. Uit de posts kiest Pays d’Oc IGP één winnares en zij wint een proeverij samen met 10 vriendinnen, begeleidt [sic!!!] door Filemon Wesselink! En zeg nou zelf, met een aantrekkelijke man erbij is wijn proeven toch nog veel leuker?
Like en post een foto van jouw ultieme wijnmoment op www.facebook.nl/PaysDocWines.NL en wie weet drink jij over een paar weken een wijntje samen met Filemon.
Vrouwonvriendelijke mededeling van Pitch Communicatie & PR. ‘Doelgroepmarketing’ schijn zoiets te heten.