Wegens een storing in het systeem van de kaartverkoop voor de Perswijn Winterproeverij, is een deel van de bestellingen niet goed verwerkt. Wij roepen iedereen die géén bevestigingsmailtje heeft ontvangen op, zich opnieuw in te schrijven voor dit evenement.
Mocht u zich de afgelopen weken hebben aangemeld voor de Perswijn Winterproeverij, maar niet zijn doorgeschakeld naar de Ideal-pagina, en ook geen bevestigingsmail hebben ontvangen, is uw bestelling niet verwerkt, en staat u niet als bezoeker geregistreerd.
Wij verzoeken u zich opnieuw aan te melden via deze pagina, of hier te klikken als u abonnee bent.
Als u geen bevestigingsmailtje heeft ontvangen, maar wel heeft betaald, vragen wij u even contact op te nemen met wijnpers@wijnpers.nl.
Bent u professional, en heeft u zich proberen aan te melden voor de vakdag op maandag 28 oktober, maar geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een mailtje naar wijnpers@wijnpers.nl. Dit kunt u ook doen als u zich nog niet heeft aangemeld en de proeverij graag wilt bezoeken.
Onze excuses voor het ongemak.